Akaun Diluluskan Bersyarat

Apabila anda log masuk ke Fullerton Suite, status pengesahan anda akan dipaparkan di sebelah kiri Suite.

Tidak Aktif: Anda belum mengemas kini Maklumat Peribadi.

Bukti Kediaman Diperlukan: Akaun anda Diluluskan Bersyarat. Anda boleh mendeposit atau menerima pemindahan sehingga USD 2,000 dan mula berdagang. Ciri-ciri lain mungkin terhad.

Aktif: Akaun anda telah diluluskan sepenuhnya.

1. Apakah akaun yang Diluluskan Bersyarat?
Akaun yang diluluskan bersyarat ialah akaun dengan hanya Bukti Identiti yang disahkan. Anda boleh menghantar Bukti Kediaman untuk pengesahan penuh.


2. Apakah yang dibenarkan pada akaun yang Diluluskan Bersyarat?
Anda boleh mendeposit atau menerima pemindahan sehingga USD 2,000 dan mula berdagang. Anda masih boleh mengeluarkan dana anda, tertakluk kepada kelulusan.


3. Apakah batasan akaun yang Diluluskan Bersyarat?
Anda tidak boleh mendepositkan atau menerima pemindahan lebih daripada USD 2,000 pada akaun anda. Deposit melalui Bank Wire (tidak berkenaan untuk negara tertentu) dan/atau kad Kredit/Debit tidak tersedia. Ciri lain mungkin tidak tersedia (seperti deposit segera pada akaun anda dsb.)


4. Apakah yang boleh saya lakukan untuk membuka kunci semua ciri & faedah?
Anda digalakkan untuk menyerahkan Bukti Kediaman untuk membuka kunci kepada semua ciri & faedah.


5. Apakah penafian yang perlu anda ketahui?
Syarikat tidak bertanggungjawab ke atas sebarang kerugian atau kerosakan, termasuk tanpa had, sebarang kehilangan keuntungan, yang mungkin timbul secara langsung atau tidak langsung jika akaun yang Diluluskan Bersyarat anda mencapai had deposit/pindahan. Sila elakkan posisi ditutup atau margin call/stop-out kerana had deposit/pindahan akaun yang Diluluskan Bersyarat.