Berkaitan Fullerton Markets International Limited

Peraturan

Fullerton Markets International Limited adalah entiti yang diperbadankan di bawah Akta Syarikat Perniagaan Antarabangsa (Pindaan dan Penyatuan), Bab 149 Undang-undang Semula Saint Vincent dan Grenadines, 2009, dengan pendaftaran berikut: Nombor Syarikat 24426 BC 2017. Di bawah pendaftaran semasa , kami dibenarkan menyediakan perkhidmatan perdagangan mata wang. Anda juga boleh menghubungi Pihak Berkuasa Perkhidmatan Kewangan di http://svgfsa.com/contact/ untuk bertanya jika Fullerton Markets ada...

Kenapa Fullerton Markets memutuskan untuk menubuhkan entiti di Saint Vincent?

Ini adalah langkah korporat yang menarik untuk seluruh kumpulan Fullerton. Sebenarnya ada dua entiti: • Fullerton Markets International Limited • Fullerton Custodian Limited Alasan untuk menubuhkan kedua-dua entiti adalah untuk mencapai keputusan berikut: • Kelajuan pelanggan dalam perjalanan • Tadbir urus yang lebih kukuh untuk keselamatan dana pelanggan Baca artikel Ketua Pegawai Eksekutif kami di LinkedIn (https://www.linkedin.com/pulse/future-forex%20-how-navigate-asian-landscape-maxi...

Kenapa Fullerton Markets memutuskan untuk memindahkan semua perniagaan dari Fullerton Markets Limited (FML) ke Fullerton Markets International Limited (FMIL)?

Ini adalah untuk membolehkan semua pelanggan untuk menikmati faedah ganda lebih cepat di papan induk dan cadangan keselamatan dana yang lebih kukuh.

Apakah yang akan berlaku kepada Fullerton Markets Limited (FML)?

FML sebagai entiti masih akan disimpan. Kami telah membina ekuiti jenama yang signifikan di New Zealand, terutamanya dengan penajaan kami masa lalu pasukan ragbi Hurricanes. Entiti itu akan kekal dalam struktur korporat Fullerton sekiranya kita memutuskan untuk mengambil syarikat itu di bursa saham New Zealand pada masa akan datang.