Platform Dagangan MT4

Bagaimana Menukar Kata Laluan Akaun Dagangan Saya?

Untuk menukar kata laluan anda, anda perlu mempunyai Kata Laluan MASTER terkini. Sekiranya anda terlupa kata laluan akaun dagangan anda, kunjungi Live Chat dan bantuan Live Chat kami akan membantu anda mendapatkan kata laluan MT4 baru. Sebaik sahaja anda mempunyai kata laluan MASTER anda. Teruskan log masuk ke akaun Perdagangan anda. 1) Log masuk ke platform Perdagangan anda menggunakan kata laluan MASTER semasa. 2) Pergi ke Tools >Options >Server. Pilih "Change Password”. 3) Ma...

Bagaimana anda dapat menambah pelayan lain di MT4

Live server: FullertonMarketsLimited Live 2 server: FullertonMarketsInc 1. Pertama, pastikan anda telah log masuk ke akaun. Untuk memastikan anda disambungkan ke pelayan, periksa sebelah kanan bawah platform untuk melihat mesej seperti dibawah ini. 2. Seterusnya, Klik pada File> Open an Account. Anda akan melihat Trading Servers seperti gambar yang ditunjukkan. 3. Klik pada + to add Broker Name.dan masukkan FullertonMarketsInc (Pastikan ayat itu dalam satu perkataan). Kilik Scan. ...

Bagaimana saya boleh log masuk ke akaun demo/live saya melalui platform dagangan MT4 mudah alih?

Selepas anda melancarkan aplikasi MT4 mudah alih anda, akses ke menu dan pilih “Login to an existing account”". Di bawah “Find broker”, masukkan 1. "FullertonMarkets-Live" untuk akaun live, atau 2. "FullertonMarkets-Demo" untuk akaun demo

Bagaimana saya boleh memuat masuk Platform Dagangan MT4 dalam peranti mudah alih saya (IOS / Android)?

Cari MetaTrader4 dalam Android Market atau App Store iPhone untuk memasang platform.

Di mana saya boleh mencari kadar swap / faedah rollover?

Pergi ke Market Watch, klik kanan pada pasangan mata wang yang anda mahu dan pilih "Spesifikasi". Anda akan melihat butiran pasangan mata wang termasuk Swap Long, Swap Short dan lain-lain.

Bolehkah saya menggunakan robot dagangan atau Expert Advisors?

Ya, platform MT4 kami menyokong penggunaan Expert Advisors (EA).

Bagaimana saya ingin masukkan 1 mini lot dan 1 lot mikro?

Semua akaun perdagangan kami adalah akaun Standard. Anda boleh berdagang 1 lot mini dan 1 lot mikro dengan memasukkan 0.1 lot atau 0.01 lot masing-masing.

Carta MT4 saya memaparkan 'Waiting for Update'. Apa yang patut saya lakukan?

Hal ini kerana carta tersebut tergolong dalam jenis spread yang berbeza mengikut akaun anda. Anda hanya perlu pergi ke Market Watch, klik pada pasangan mata wang yang anda mahu, seret dan lepaskan ke atas carta. Carta akan dipaparkan.

Saya tidak dapat mencari pasangan mata wang yang saya mahu untuk berdagang. Apa patut saya buat?

Untuk memaparkan semua pasangan mata wang pada platform kami, klik kanan pada Market Watch dan pilih "Show All".

Saya tidak boleh log masuk ke akaun Demo/Live saya. Apakah yang patut saya lakukan?

Terdapat beberapa kemungkinan: 1.Kata laluan salah. Jika anda tidak ingat kata laluan anda, anda boleh log masuk ke Fullerton Suite dan mengemukakan permintaan untuk menetapkan semula kata laluan MT4 di sudut atas sebelah kiri. (Sila ambil perhatian kata laluan adalah peka kepada huruf besar) 2. Akaun tamat tempoh. Akaun demo anda akan luput selepas 30 hari ketidakaktifan. Anda boleh membuka akaun demo baru di MT4.

Platform saya memaparkan mesej 'Trade Context is busy', apakah yang perlu saya lakukan?

Tutup platform MT4 anda dan lancarkan sekali lagi bagi memastikan ianya kembali berfungsi seperti biasa.

Di manakah saya boleh memuat turun Platfrom Dagangan MT4 untuk Windows/MAC?

Anda boleh memuat turun platform dagangan MT4 untuk Windows/Mac melalui Fullerton Suite semasa pendaftaran. Sila daftar di sini (https://www.fullertonmarkets.com/my-open-live-account).

Bolehkah saya menukar carta masa dalam MT4?

Anda tidak boleh mengubah carta masa dalam platform MT4 anda. Carta masa dikonfigurasikan dan diseragamkan oleh pelayan kami. Carta masa jam 00:00 adalah sejajar dengan masa New York jam 17:00.

Adakah video tutorial mengenai cara penggunaan platform MT4 disediakan?

Ya. Anda boleh mengakses video cara penggunaan MT4 melalui Fullerton Suite sewaktu pendaftaran. Sila daftar di sini (https://www.fullertonmarkets.com/my-open-live-account).