Akaun Diluluskan Bersyarat

Apabila anda log masuk ke Fullerton Suite, status pengesahan anda akan dipaparkan di sebelah kiri Suite. Tidak Aktif: Anda belum mengemas kini Maklumat Peribadi. Bukti Kediaman Diperlukan: Akaun anda Diluluskan Bersyarat. Anda boleh mendeposit atau menerima pemindahan sehingga USD 2,000 dan mula berdagang. Ciri-ciri lain mungkin terhad. Aktif: Akaun anda telah diluluskan sepenuhnya. 1. Apakah akaun yang Diluluskan Bersyarat? Akaun yang diluluskan bersyarat ialah akaun dengan hanya Bu...

Dokumen yang diterima untuk Bukti Identiti (POI)

Dokumen yang dipotong tidak diterima untuk kelulusan akaun. Sila hantarkan dokumen yang jelas & halaman penuh melalui Fullerton Suite. Pastikan gambar dokumen kelihatan terang dan jelas. Keempat-empat sudut dokumen mestilah kelihatan. Anda boleh memuat naik salah satu POI yang boleh diterima yang disenaraikan di bawah. Pastikan gambar dokumen difokuskan, terang dan jelas.: 1. Kad Pengenalan (salinan depan sahaja) 2. Lesen Memandu (salinan depan sahaja) 3. Pasport Sah Sekiranya and...

Dokumen yang diterima untuk Bukti Kediaman (POR)

Dokumen yang dipotong tidak diterima untuk kelulusan akaun. Sila hantarkan dokumen yang jelas & halaman penuh melalui Fullerton Suite. Pastikan dokumen tersebut menyatakan dengan tepat seperti Nama, Alamat dan Tarikh dikeluarkan. Anda boleh mengemukakan salah satu POR yang boleh diterima yang mempunyai nama Penuh dan Alamat Tempat tinggal anda dalam tempoh 6 bulan yang disenaraikan di bawah. Pastikan gambar dokumen kelihatan terang dan jelas: 1. Bil Utiliti (Bil telefon bimbit boleh diteri...

Bagaimanakah saya ingin memohon Perlindungan Baki Negatif?

Anda boleh meminta melalui Fullerton Suite (https://secure.fullertonmarkets.com/) >> "Mengemukakan Permintaan" di sudut kiri atas.

Berapa lamakah permohoanan saya akan dijawab?

Ia akan selesai dengan serta-merta sekiranya permintaan anda sah; format yang betul (masukkan ID peniaga MT4 sahaja, tiada aksara lain, atau aksara sampah).

Adakah bonus kredit masih tersedia di akaun saya selepas permintaan "Perlindungan Baki Negatif" diluluskan?

Tidak, semua bonus kredit akan dikeluarkan. Baki & kredit akaun anda akan ditetapkan semula kepada 0.

Berapakah komisen perdagangan atau bayaran yang dikenakan?

Kami tidak mengenakan komisen pada spread variable kami. Terdapat USD 8 (atau setaraf dengannya) bagi setiap komisen lot standard yang dikenakan bagi Spread RAW kami.

Bolehkah saya membuka akaun yang patuh kepada Shariah atau Swap?

Swap atau akaun patuh Syariah hanya ditawarkan kepada pelanggan yang beragama Islam dan ia tertakluk kepada kelulusan Fullerton Markets. Sila log masuk untuk Fullerton Suite dan mengemukakan permintaan, yang terletak di bahagian atas sebelah kiri Suite Fullerton. Kami akan menyelidik semula permintaan anda dan respon dalam masa 1-2 hari perniagaan.

Apakah jumlah pembiayaan minimum?

Sila klik di sini (https://www.fullertonmarkets.com/my-funding-and-withdrawal) untuk merujuk kepada keperluan pembiayaan minimum kami.

Bolehkah saya menukar leverage akaun dagangan saya?

Ya. Anda boleh log masuk ke Fullerton Suite dan kemukakan permintaan, yang terletak di bahagian atas sebelah kiri Fullerton Suite.

Bolehkah saya menukar mata wang deposit akaun dagangan saya?

Anda tidak boleh menukar jenis mata wang akaun anda.

Apakah pilihan yang terdapat untuk mata wang deposit?

Kami mempunyai 2 jenis mata wang deposit untuk pelanggan memilih. - USD - Dolar AS - EUR - Euro

Berapa lama masa yang diambil untuk meluluskan akaun saya?

Akaun anda akan diluluskan dalam tempoh 24 jam pada hari bekerja, selepas anda telah mengemukakan salinan sah POI (Bukti Identiti) dan POR (Bukti Kediaman).

Apakah dokumen-dokumen yang diperlukan bagi saya membuka akaun dagangan?

Anda dikehendaki untuk menyediakan kami dengan satu salinan Bukti Pengenalan (Proof of Identity - POI) dan Bukti Kediaman (Proof of Residence - POR): (A) Bukti Pengenalan (POI). Dokumen tersebut perlu menunjukkan foto anda, nama dan tarikh lahir. Sila muat naik satu: (I) Kad Pengenalan Negara (salinan depan dan belakang) (Ii) Lesen Memandu (salinan depan dan belakang) (Iii) Passport (Iv) Angkatan Tentera ID Card (salinan depan dan belakang) (V) Kad ID Majikan Dikenali (salinan depan dan...

Bagaimana saya boleh membuka akaun dagangan?

Untuk membuka akaun dagangan, sila klik di sini (https://www.fullertonmarkets.com/my-open-live-account/) dan lengkapkan borang pendaftaran atas talian.