Bahasa Melayu

Bagaimana untuk mengeluarkan dana saya?

- Pilih akaun yang ingin anda keluarkan. Klik pada "Lebih" > "Pengeluaran". 2. Pilih kaedah dan saluran pengeluaran yang tersedia, kemudian masukkan jumlah pengeluaran. Hantar permintaan, dan sistem akan memprosesnya. Anda akan menerima pemberitahuan melalui e-mel setelah pengeluaran anda diproses.

Kemas kini baki Suite

Jika anda perasan bahawa baki suite anda tidak sepadan dengan baki akaun perdagangan anda, klik sahaja "Refresh Baki" di halaman Utama Dashboard.

Bagaimana untuk melakukan pemindahan?

- Pada akaun sumber, klik pada "Lebih" dan pilih "Pemindahan". 2. Pilih Akaun Sumber (Dari), Akaun Destinasi (Kepada), dan saluran. Sistem akan memaparkan jumlah yang boleh dipindahkan. Masukkan jumlah pemindahan yang diingini dan tandakan kotak untuk bersetuju dengan terma dan syarat.

Bagaimana untuk mendepositkan ke dalam akaun dagangan anda?

- Sila log masuk ke Fullerton Suite di https://secure.fullertonmarkets.com/login 2. Klik pada "Deposit" dan pilih daripada kaedah deposit yang tersedia. 3. Selepas memilih kaedah deposit, anda boleh memilih akaun dagangan yang anda ingin depositkan. Pilih Saluran, mata wang, dan masukkan jumlah deposit. Akhir sekali, klik pada "Teruskan" setelah anda mengesahkan butiran di atas. 4. Teruskan ke halaman seterusnya untuk mengakses portal pembayaran dan menghantar dana anda.

Saya menghadapi masalah apabila log masuk ke Fullerton Suite

Jika mesej sedemikian muncul, terdapat beberapa sebab untuknya. Masalah 1: Menggunakan kata laluan yang salah - Penyelesaian: Tetapkan semula kata laluan Fullerton Suite anda dengan mengklik pada "Saya terlupa kata laluan saya" Masalah 2: Format emel tidak betul (Emel mempunyai huruf besar) - Penyelesaian: Pastikan anda memasukkan emel anda dalam huruf kecil sahaja contohnya: kevinsuperman@gmail.com Jika anda telah mencuba penyelesaian masalah dan ralat masih berterusan, sila hubungi pasuka...

Bagaimana untuk mendaftar di Fullerton Markets

1. Untuk mendaftar akaun, layari laman web kami dan klik pada Buka akaun ([Untuk Pelanggan Global](https://www.fullertonmarkets.com/)) di bahagian atas skrin. Isi butiran anda dan ikuti arahan untuk mendaftar akaun anda. Pelanggan dari Malaysia boleh menggunakan [domain](https://www.fmcn.asia/)ini, jika penyedia internet tempatan anda tidak membenarkan anda mengakses laman web utama Fullerton Markets kami. Pelanggan dari Indonesia boleh menggunakan [domain](https://www.fmcn.live/id/)ini, jika ...