Berkaitan Rakan Kongsi

Saya mahu Berhenti memperdagangkan akaun Pelaburan saya. Apa yang perlu saya lakukan?

Sebelum menghubungi kami, sila periksa surat kuasa anda (POA) dalam Pelaburan Saya pada tempoh Pelaburan. Senario 1- Sekiranya anda telah memenuhi tempoh pelaburan, hantarkan e-mel kepada Pengurus Wang dan CC support@fullertonmarkets.com (mailto:support@fullertonmarkets.com). Sekiranya Pengurus Wang anda tidak bertindak balas dalam 1 hari bekerja. Anda boleh meminta Fullerton Markets untuk memaksa menutup SEMUA perdagangan terbuka, menggunakan e-mel asal yang anda kirimkan kepada Pengurus Wang....

Bagaimana cara menghubungi Pengurus Wang saya (MAM) jika saya ingin meminta untuk menghentikan perdagangan, memindahkan dana atau pengeluaran?

Sila log masuk ke Fullerton Suite> Di Bawah Dagangan, klik pada Pelaburan Saya> Aktif> Terma untuk mencari e-mel pengurus wang anda.

Bagaimana saya boleh menjadi White Label Pasaran Fullerton?

Kami mengambil serius terhadap minat anda dan ingin memahami dengan lebih mendalam mengenai perniagaan anda. Sila e-mel kami di partners@fullertonmarkets.com (mailto:partners@fullertonmarkets.com). Pengurus Pembangunan Perniagaan berdedikasi kami akan menghubungi anda secepat mungkin.

Adakah Fullerton mengawal aktiviti perniagaan White Label?

Tidak, Fullerton Markets tidak bertindak sebagai badan pengawal kepada aktiviti Rakan White Label. Pelanggan While Lable harus menghubungi Rakan White Label secara langsung untuk sebarang pertanyaan undang-undang atau peraturan White Label tersebut.

Adakah Fullerton Markets memantau model perniagaan White Label?

Tidak, Fullerton Markets tidak meluluskan atau memantau model perniagaan Rakan White Label. Pelanggan White Label harus menghubungi Rakan White Label secara langsung untuk sebarang pertanyaan tentang model perniagaan mereka.

Apakah White Label

Rakan-rakan White Label disokong oleh infrastruktur teknologi yang kukuh dari Fullerton Markets untuk mengendalikan perniagaan mereka. Fullerton Markets menyediakan sokongan infrastruktur, sokongan teknikal dan latihan platform sahaja.

Bagaimana saya boleh menjadi seorang Pengurus Wang dengan Fullerton Markets?

Kami mengambil serius terhadap minat anda dan ingin memahami dengan lebih mendalam mengenai perniagaan anda. Sila e-mel kami di partners@fullertonmarkets.com (mailto:partners@fullertonmarkets.com). Pengurus Pembangunan Perniagaan berdedikasi kami akan menghubungi anda secepat mungkin.

Berapa lama masa yang diambil untuk meluluskan akaun IB saya?

Akaun anda akan diluluskan dalam tempoh 24 jam pada hari bekerja, selepas anda telah mengemukakan salinan sah dokumen yang diperlukan.

Bagaimanakah Fullerton Markets tahu pelanggan dirujukkan oleh IB?

Semua IB mempunyai pautan rujukan mereka yang unik. Akaun yang dibuka menggunakan pautan ini unik semua akan dikesan kepada IB masing-masing.

Apakah sokongan yang anda berikan kepada IB?

Kami mempunyai pasukan Pengurus Pembangunan Perniagaan berdedikasi untuk bekerja dengan anda bagi mengembangkan perniagaan IB anda. Fullerton Markets mempunyai kemudahan penuh untuk kit perniagaan & pemasaran yang tersedia ada untuk anda hanya dengan satu klik. Untuk menjadi rakan kongsi kami, sila e-mel kami di partners@fullertonmarkets.com (mailto:partners@fullertonmarkets.com)

Apakah perbezaan di antara Rebat dan Komisen?

Kedua-dua istilah digunakan secara bertukar ganti kerana kedua-duanya merupakan jumlah yang anda peroleh sebagai IB Fullerton Markets.

Apakah faedah menjadi IB?

Anda akan mendapat rebat segera / pembayaran komisen dan back-office yang kuat dengan laporan dan analisis. Untuk melihat lebih banyak faedah anda akan mendapat sebagai IB, sila klik di sini (https://www.fullertonmarkets.com/introducing-broker). Untuk menjadi rakan kongsi kami, sila e-mel kami di partners@fullertonmarkets.com (mailto:partners@fullertonmarkets.com)

Bagaimana saya boleh menjadi IB?

Jika anda mempunyai akaun dagangan dengan kami, sila log masuk ke Fullerton Suite dan klik di sini (https://secure.fullertonmarkets.com/trader/open_ib_account). Jika anda tidak mempunyai akaun dagangan dengan kami, sila klik di sini untuk membuka satu, kemudian mengulangi langkah di atas untuk menjadi IB.

Aakah itu Introducing Broker (IB)?

Introducing Broker adalah rakan kongsi yang menguruskan dan menjalankan satu atau lebih beberapa portfolio perniagaan di bawah jenama Fullerton Markets. Untuk melihat faedah yang anda akan dapat sebagai IB, sila klik di sini (https://www.fullertonmarkets.com/my-introducing-broker). Untuk menjadi rakan kongsi kami, sila e-mel kami di partners@fullertonmarkets.com (mailto:partners@fullertonmarkets.com)