Apakah yuran diperlukan untuk membiayai akaun saya?

Untuk pembiayaan melalui Wire Transfer, Fullerton Markets meliputi semua caj pemprosesan bank. Oleh itu, sila pastikan anda menyatakan dalam borang Wire Transfer bahawa semua yuran ditanggung oleh penerima untuk menikmati faedah ini.

 

Untuk pembiayaan melalui kad kredit, jika anda memilih akaun dengan mata wang yang berbeza daripada mata wang MT4 pilihan anda, kad kredit anda akan didebitkan dengan kadar pertukaran yang digunakan oleh Bank Pengeluar kad kredit. Fullerton Markets meliputi semua yuran pemprosesan kad kredit. Walau bagaimanapun, bayaran tambahan oleh Bank Pengeluar kad kredit mungkin dikenakan (hasilnya, anda mungkin mendapati percanggahan antara jumlah deposit dan jumlah wang yang dikenakan ke atas kad kredit anda). Anda mesti menerima sedikit perbezaan yang boleh berlaku dan tidak akan mengenakan kembali ini kepada Markets Fullerton.

 

Untuk pembiayaan melalui Pembayaran Elektronik, Fullerton Markets meliputi yuran pemprosesan dari kepada Pasaran Fullerton. Walau bagaimanapun, yuran yang dikenakan oleh Pembayaran Elektronik apabila anda membiayai akaun Pembayaran Elektronik anda.

Untuk pengeluaran melalui Cryptocurrency (BTC), akan dikenakan bayaran kadar pertukaran 3-4% semasa pertukaran dari USD/EUR/SGD ke BTC

Untuk pengeluaran dana melalui Neteller & Skrill, yuran Pentadbiran sebanyak 2% akan dikenakan pada pelanggan dari Bangladesh, Perancis, Jerman, India, Indonesia, Mexico, Nigeria, Pakistan, Korea Selatan, Thailand, Venezuela, Vietnam dan Zimbabwe.